Opći uvjeti poslovanja
Molimo vas pažljivo i s razumijevanjem pročitajte sljedeće Opće uvjete poslovanja prije nego nastavite s kupovinom. Korištenjem naše usluge i naručivanjem proizvoda putem ove stranice, pristajete na uvjete i odredbe navedene u nastavku.
Opći podaci o prodavatelju
Naziv: WINFLUENTE d.o.o.
Sjedište: Vrbje 5, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, MBS: 081428273
OIB: 60297853980
Poslovna banka: Privredna banka Zagreb, Radnička cesta 50, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
Broj žiro-računa IBAN: HR8523400091111182102
Temeljni kapital: 2.654,46 EUR
Osoba ovlaštena za zastupanje: Dajan Ćališ, direktor
Adresa elektroničke pošte: info@studio-topfit.hr
OPĆI POJMOVI
Korisnik je svaka pravna ili fizička osoba koja koristi web stranicu www.studio-topfit.hr isto kao i svaki Kupac i posjetitelj web stranice www.studio-topfit.hr.
Kupac je svaka fizička ili pravna osoba, koji putem sredstava elektroničke komunikacije registrira svoje podatke na Internet stranici i odabere barem jedan proizvod ponuđen na Internet stranici ubaci ga u košaricu, potvrdi narudžbu Prodavatelju, isplati kupoprodajnu cijenu, te pritom naručuje ili plaća uslugu dostave.
Potrošač je svaka fizička osoba - Kupac koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
Proizvod je svaka roba ili usluga, tj. svi proizvodi istaknuti na web stranici www.studio-topfit.hr, a koje je moguće kupiti putem online prodaje.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet stranice www.studio-topfit.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije.
Sklapanje ugovora putem internet stranice www.studio-topfit.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa Potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ako se ugovor sklapa između trgovca i Potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i Potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i Potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Sadržaj web stranice www.studio-topfit.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezici za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.
GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA I USLUGA
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na internet stranici www.studio-topfit.hr. WINFLUENTE d.o.o. (dalje u tekstu: Prodavatelj) zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda ili usluga, i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda ili usluge nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda ili usluge i njegova cijena s PDV-om.
POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
Kupovina se obavlja na internet stranicama Prodavatelja, www.studio-topfit.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca Kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu Kupca da je razumio Uvjete poslovanja te da ih prihvaća. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o primitku narudžbe.
U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda ili usluga, s Kupcem će telefonom ili elektroničkom porukom u kontakt stupiti djelatnik Prodavatelja u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili usluge istog cjenovnog ranga ili će ga obavijestiti o nemogućnosti isporuke zamjenskog, odnosno naručenog proizvoda.
Kupovinu proizvoda ili usluga u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda ili usluga koje Kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma Kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.
Narudžbu proizvoda možete obaviti nakon registracije na za to predviđenom mjestu u gornjem desnom kutu na www.studio-topfit.hr. Ako ste već registrirani, u svoj korisnički račun možete ući klikom na poveznicu „Prijava“ te upisom e-mail adrese i lozinke te klikom na „Prijavite se“.
PRETRAŽIVANJE PROIZVODA I USLUGA
Pretraživanje proizvoda i usluga je moguće na način da kliknete na određeni proizvod ili uslugu koja Vas zanima i pročitate dostupan opis kako bi mogli samostalno donijeti odluku odgovara li navedeno Vašim potrebama. Proizvode i usluge birate iz kataloga proizvoda na web shopu www.studio-topfit.hr, koji je uređen prema vrstama proizvoda i usluga. Najjednostavniji oblik pretrage jest putem tražilice koja se nalazi pri samom vrhu stranice u desnom kutu (ikonica povećala), na način da upišete traženi pojam te odaberete opciju „Pretraži”. Ukoliko se odlučite za kupovinu određenog proizvoda ili usluge nakon temeljitog upoznavanja sa sadržajem stranice na kojoj je Prodavatelj naveo sve detalje o istom, utoliko odabirete opciju „Dodaj u košaricu“.
KOŠARICA
Nakon dodavanja svih odabranih proizvoda i usluga, odabirete opciju „Košarica“ na stranici www.studio-topfit.hr. U tom trenutku prikazuje Vam se cjelokupan sadržaj košarice. Tamo možete pregledati svoju narudžbu, dodati ili ukloniti proizvode ili usluge te regulirati količinu. U trenutku kada ste zadovoljni konačnim sadržajem svoje Košarice za kupovinu, odabirete opciju „Rezervirajte termin“. Ovim korakom Vaš proces je završio i mi ćemo Vas kontaktirati povratno za potvrdu termina.
PODACI O KUPCU
U ovoj rubrici unosite svoje osobne podatke. Obvezna polja su ime, , e-mail i broj telefona.
REZERVACIJE TERMINA I NAČIN PLAĆANJA
Rezervacija termina obavlja se putem "Trgovine" na webu dok se plaćanje vrši na lokaciji studija na adresi Lopatinečka 3, Zagreb.
CIJENA PROIZVODA I USLUGA
Kupac je dužan Prodavatelju platiti cijenu koja je u trenutku sklapanja ugovora naznačena uz sliku proizvoda, odnosno iskazana na računu.
OPĆE INFORMACIJE
Korisnici stranice www.studio-topfit.hr su dužni prije narudžbe proizvoda pročitati Uvjete poslovanja.
Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Uvjete korištenja, utoliko se možete obratiti na adresu e-pošte info@.studio-topfit.hr. Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga.
Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu Prodavatelja.
Prodavatelj omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranice. Prodavatelj ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.
Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. Prodavatelj ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.studio-topfit.hr.
Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.studio-topfit.hr. Obvezujući su Uvjeti poslovanja dostavljeni e-poštom u PDF obliku.
Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, pod-stranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa.
Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Prodavatelj ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Uvjeta korištenja i pozitivnih propisa.
MATERIJALNI NEDOSTACI
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Nedostatak postoji:
- ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
- ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna Kupcu i s kojom je Kupac upoznao Prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je Prodavatelj dao pristanak,
- ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
- ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
- ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
- ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je Prodavatelj stavio na raspolaganje Kupcu prije sklapanja ugovora,
- ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak Kupac može razumno očekivati,
- ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje Kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali Prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
- ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je Prodavatelj ili osoba za koju on odgovara,
- ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira Kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane Kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio Prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio Prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Prodavatelja ne obvezuju izjave iz stavka 2. točke 4. ovoga članka ako dokaže da nije znao niti je mogao znati za tu izjavu, ili da je do trenutka sklapanja ugovora javna izjava bila ispravljena na jednak ili usporediv način kao i kada je dana, ili da ta javna izjava nije mogla utjecati na donošenje odluke o kupnji. Kod Potrošačkih ugovora nedostaci iz stavka 2. točke 1. do 4. ovoga članka ne postoje ako je, u trenutku sklapanja ugovora, Kupac bio posebno obaviješten da određeno obilježje stvari odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje nedostataka navedenih u stavku 2. točkama 1. do 4. ovoga članka i ako je Kupac to izričito i zasebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.
Kupac Potrošač je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava Kupca koji je pravodobno obavijestio Prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti Prodavatelju.
Kupac koji je u roku obavijestio Prodavatelja o postojanju materijalnih nedostataka, od Prodavatelja u prvom redu može zahtijevati popravak ili zamjenu stvari. Uz ispunjenje dodatnih pretpostavki propisanih Zakonom o obveznim odnosima i navedenih niže, Kupac može zahtijevati razmjerno sniženje cijene ili izjaviti da raskida ugovor. Uz navedena prava Kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na svojim drugim dobrima.
Kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka Prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za Kupca.
Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za Kupca.
Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je Kupac obavijestio Prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za Kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je Kupcu stvar bila potrebna. Prilikom popravka ili zamjene stvari Kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje Prodavatelju, a Prodavatelj je obvezan preuzeti stvar i snositi troškove preuzimanja.
Ako je stvar s nedostatkom, koja je bila instalirana odnosno montirana na način koji je u skladu s njenom prirodom i namjenom prije nego što se nedostatak pojavio, potrebno popraviti ili zamijeniti, obveza uklanjanja nedostatka uključuje obvezu uklanjanja stvari s nedostatkom i instalaciju odnosno montažu zamjenske ili popravljene stvari ili obvezu snošenja troškova tog uklanjanja i instalacije odnosno montaže.
Kupac ima pravo na sniženje cijene ili raskid ugovora tek ako:
- Prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili
- je Prodavatelj odbio ukloniti nedostatak, ili
- Prodavatelj nije uklonio nedostatak u skladu s pravilima o preuzimanju stvari i snošenju troškova preuzimanja stvari ili u skladu s pravilima o uklanjanju nedostatka na instaliranoj odnosno montiranoj stvari, ili
- nedostatak postoji unatoč pokušaju Prodavatelja da ga ukloni, odnosno
- Prodavatelj je izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za Kupaca, ili
- je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora (za popravak ili zamjenu stvari). Ako Prodavatelj u naknadnom razumnom roku ne ispuni Potrošački ugovor, Kupac Potrošač je ovlašten izjaviti da se ugovor raskida. Kupac može raskinuti ugovor bez ostavljanja naknadnog roka za ispunjenje Prodavatelju ako mu je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku ili ako Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Kupac ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok Prodavatelj ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.
U slučaju neznatnog nedostataka Kupac nema pravo na raskid ugovora ali ima sva druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke stvari uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na Prodavatelju.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi Prodavatelj.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ZA PROIZVODE
Potrošač može ugovor o kupnji proizvoda jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.
Ukoliko Potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.
Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je Potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.
Ukoliko Potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo Potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.
Ako je Prodavatelj dostavio Potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je Potrošač primio tu obavijest.
Da bi Potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora pisano Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu sjedišta ili elektroničkom poštom na adresu: info@studio-topfit.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.
Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti Potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.
Osim kada je Prodavatelj ponudio da robu koju Potrošač vraća sam preuzme, Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu Potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag Prodavatelju, ako bi o tome Prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
Potrošač je dužan izvršiti povrat robe na adresu koju će mu dostaviti Prodavatelj, a po zaprimanju paketa Prodavatelj će izvršiti povrat sredstava te o istome obavijestiti Potrošača.
Osobno vraćanje proizvoda na skladište nije moguće.
Povrat novca Prodavatelj će izvršiti načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćenih proizvoda.
Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza.
Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Potrošač prilikom plaćanja, osim ako Potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da Potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Osim ako je Prodavatelj ponudio da robu koju Potrošač vraća sam preuzme, Potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
Smatra se da je Potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda Prodavatelju, odnosno osobi koju je Prodavatelj ovlastio da primi robu.
Sve troškove povrata proizvoda Potrošač je dužan snositi sam.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ZA DIGITALNI SADRŽAJ (E-KNJIGE, E-KUHARICE, E-PLANOVI PREHRANE I SLIČNO)
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora kada je predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričiti prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Kako bi Potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama Prodavatelja. Robu koju Kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici Prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.
U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.
Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Potrošača na jednostrani raskid ugovora
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Potrošača ili koja je jasno prilagođena Potrošaču
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
- predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi
- predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
Kada je Kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.
PREGLED I RUKOVANJE S ROBOM U VEZI PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Preuzimanjem robe od strane Potrošača ili osobe koju je Potrošač odredio, na Potrošača prelazi rizik njezine slučajne propasti i oštećenja.
Potrošač je obvezan, za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, postupati s dužnom pažnjom prilikom pregleda, odnosno rukovanja robom.
Potrošač je odgovoran za umanjenu vrijednost robe kad je ona posljedica rukovanja robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcioniranje robe.
Umanjena vrijednost robe može se posebice sastojati od troškova čišćenja i popravka, ako se više ne može prodavati kao nova, opravdanog gubitka prihoda za Prodavatelja prilikom raspolaganja vraćenom robom kao korištenom robom.
O opsegu odgovornosti Potrošača za umanjenu vrijednost robe odlučivat će se u svakom pojedinom slučaju, uzimajući u obzir sve relevantne okolnosti.
Umanjenje iznosa kupoprodajne cijene koji se vraća Potrošaču koji koristi pravo jednostranog raskida ugovora u pravilu iznosi 20-50% s time da ovim putem nije određena minimalna, a ni maksimalna stopa umanjenja te će konačni iznos umanjenja ovisiti o troškovima Prodavatelja koji su nastali u konkretnom slučaju.
Radi lakšeg razumijevanja što se smatra rukovanjem robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcioniranje robe unutar roka od 14 dana za jednostrani raskid ugovora, najbolje je upitati se na koji način se uobičajeno utvrđuje narav, karakteristike i funkcioniranje robe u fizičkoj trgovini. Primjerice, rukovanjem robom koje prelazi okvir potreban da bi se utvrdila narav, karakteristike i funkcioniranje robe u fizičkoj trgovini pa stoga i pri kupovini putem web shopa podrazumijeva se:
- isprobavati odjeću na način da se skida etiketa niti ju je dozvoljeno nositi,
- nositi obuću na otvorenom,
- isprobavati različite aparate na način da uporaba proizvoda neizbježno ostavlja tragove,
- konfigurirati softver na uređajima,
- skidati zaštitne folije s proizvoda, osim ako je to nužno da bi se proizvod mogao isprobati,
- kuhati kavu u aparatima za kavu,
- pripremati hranu u peći, loncima za kuhanje ili tavama,
- otvarati prehrambene proizvode i vaditi ih iz ambalaže,
- pisati po knjigama, savijati ih, podcrtavati ili na drugi način ostavljati tragove korištenja na knjigama,
- koristiti alat u njegovu namjenu, npr. bušiti, brusiti ili rezati,
- napuhavati i puniti bazen vodom,
- voziti bicikle, romobile, skateboard-ove na otvorenom,
- koristiti sportsku opremu i sportsku elektroniku u njihove svrhe i sl.
Radi izbjegavanja umanjenja cijene zbog povrata robe u slučaju korištenja jednostranog raskida od strane Potrošača, Prodavatelj preporuča Potrošaču da pažljivo prouči specifikacije proizvoda. Također, u slučaju sumnje u određene karakteristike proizvoda i/ili nesigurnosti vezane uz način rukovanja ili pregleda proizvoda, Potrošaču se preporuča da kontaktira Prodavatelja radi otklanjanja navedenih sumnji odnosno nesigurnosti.
Prodavatelj posebno ističe da u pojedinim slučajevima ( npr. kad je predmet ugovora lako pokvarljiva roba, odnosno roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje poput otvorenog pakiranja pelena, higijenskih uložaka, kozmetike i u drugim slučajevima) Potrošač nema pravo jednostranog raskida ugovora. Sve uvjete kada Potrošač ne ostvaruje pravo na jednostrani raskid ugovora možete pročitati u prethodnoj točki ovih Općih uvjeta.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti Potrošača, Potrošač može poslati putem elektroničke pošte na info@studio-topfit.hr ili poštom na adresu sjedišta.
Kako bi Potrošaču Prodavatelj odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se Potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.
Odgovor na prigovor Potrošača Prodavatelj zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
Ukoliko je Kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti Potrošača propisana ovim Uvjetima korištenja i Zakonom o zaštiti Potrošača.
U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i Potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.
Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.
IZMJENE OPĆIH UVJETA I OSTALE ODREDBE
Pravo na izmjene Općih uvjeta
Prodavatelj zadržava pravo izmijeniti ove Opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni prilikom svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet trgovine provjeriti važeće Opće uvjete.
Važenje Općih uvjeta
Za online kupovinu važeći su Opći uvjeti na snazi u trenutku narudžbe proizvoda i koji su dostavljeni elektroničkom poštom zajedno uz potvrdu narudžbe.
Rješavanje sporova
Svi sporovi koji mogu nastati temeljem ovih Općih uvjeta rješavat će se pred nadležnim sudom u Zagrebu.
KOPIRANJE
Dokumenti objavljeni na ovoj web stranici smiju se kopirati samo u nekomercijalne svrhe i samo za individualnu upotrebu, te uz poštivanje svih autorskih prava, drugih vlasničkih prava i svakog navedenog ograničenja prava.
INTERNET STRANICE TREĆIH OSOBA
Stranica Prodavatelja www.studio-topfit.hr može sadržavati dokumente, podatke, informacije i poveznice do Internet stranica trećih osoba. Iste internet stranice nisu u vlasništvu Prodavatelja, Prodavatelj nema nadzor nad navedenim dokumentima, podacima, informacijama ili drugim Internet stranicama te se u potpunosti odriče svake odgovornosti, uključujući ali ne ograničeno na točnost, potpunost i dostupnost sadržaju na Internet stranicama kreiranim od strane trećih osoba. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti zbog bilo kojeg sadržaja prikazanog na takvim stranicama trećih osoba, kao i zbog eventualnih proizvoda ili usluga koji su se stekli putem takvih trećih stranica. Ovi Opći uvjeti se u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju u bilo koju svrhu. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Korisnika te Prodavatelj za takvo postupanje Korisnika ne snosi nikakvu odgovornost.